Обслужване на клиенти
Моят акаунт
Bg
Български
English

Въпроси и отговори

Резервация и билети

Билети с отстъпка

В момента не можем да предложим отстъпка за преференциален документ, но полагаме всички усилия, за да можете да използвате тази услуга в близко бъдеще.

Пресичане на границата

Средното време за преминаване на граничния контрол при международните маршрути се взема предвид при общата продължителност на пътуване и се посочва на нашия уебсайт и в билетите.

Моля, имайте предвид, че процедурата за преминаване на граничния и митнически контрол се регулира само от специализирани правителствени агенции и може да отнеме допълнително време.

Фирма Busfor и превозвачът не са в състояние да ускорят процеса на преминаване на границата или да повлияят на скоростта на проверките за митнически контрол.

Настоятелно ви препоръчваме да се запознаете предварително с правилата за преминаване на границата, ако сте избрали международен маршрут, както и да подготвите всички необходими документи.

Списъкът на документите и други въпроси по процедурата и времето за преминаване на границата могат да бъдат изяснени в службата за митнически контрол на съответната държава.

Може ли да се транспортират пратки

Фирма Busfor не предоставя услуги за превоз на пратки с автобуси и не носи отговорност за Вашите лични споразумения с превозвача.

Мога ли да не отпечатам билета си

Разпечатаният билет е задължително условие за успешно качване в автобуса. Някои превозвачи не вземат билета, но повечето все още го изискват при качване в автобуса.

Ние не можем да гарантираме, че ще се качите на автобуса без билет в печатна форма, тъй като превозвачът има право да откаже на такива пътници.

Как да резервирате билет

За да резервирате билет, трябва:

  • Изберете желания маршрут във вашата посока, като използвате формуляра за търсене в началната страница;
  • Попълнете и проверете всички данни за пътниците;
  • Прочетете условията за връщане и публичното предлагане;
  • Въведете валиден номер на мобилен телефон, за да влезете в личния си профил;
  • Въведете валиден имейл, на който ще бъдат изпратени билетите;
  • Кликнете върху бутона „Плати“ и изберете удобен начин на плащане.

Моля, имайте предвид, че за всяка резервация има време, определено за плащане, в противен случай поръчката ще бъде анулирана автоматично.

Билетите ще бъдат генерирани и валидни само след извършване на плащането по резервацията.

Без запазено място (свободно настаняване) избор на места в автобуса

Без запазени места за сядане е ограничение от страна на превозвача на възможността за избор на конкретно място предварително. Действителният номер на седалката ще бъде определен от диспечера директно при качване в автобуса.

Препоръчваме ви да пристигнете навреме за качване.

Ако избраният превозвач предлага запазени места за сядане, то при оформяне на поръчката и натискане на бутона “Избор на място”ще се покаже схема на автобуса с визуализация на свободните места, от които межете да избирате.

Международни автобусни линии

Можете да видите разписанието или наличието на автобусна линия, която ви интересува, като потърсите автобуси на главната страница на сайта.

Преди да закупите билети за международни автобусни линии, настоятелно препоръчваме да проучите изискванията за преминаване на границите между страните по избрания маршрут и да подготвите всички необходими документи.

Как да платите и да получите билетите си

Можете да платите билета веднага след извършване на резервацията, като използвате карта MasterCard или Visa, или ползвате друг удобен начин на плащане от предложените в сайта.

След успешно плащане, генерираните билети ще бъдат автоматично изпратени на посочената в поръчката електронна поща, а също така ще бъдат достъпни за изтегляне в личния ви кабинет в раздела “Моят акаунт”.

Какви отстъпки, промоции и промокодове предлагате

Ние уведомяваме за всички отстъпки и промоции чрез имейли, както и в секцията “Блог” “в долната част на началната страница.

Препоръчваме ви да се абонирате за нашия бюлетин, тъй като повечето акции са валидни само за абонати.

Какво да направя, ако промкодът не работи

Ако промокодът, който сте въвели, не работи на сайта, системата ще покаже информация за грешката.

Препоръчваме ви:

  • внимателно прочетете условията на отстъпката, представени в писмото с промокода;
  • проверете коректността на въвеждане (без интервали и допълнителни знаци преди и след промоционалния код)

Как да оставим отзив за пътуването и превозвача

След пътуването ще Ви изпратим имейл с формуляр за оценка на пътуването на имейл адрес, посочен в резервацията ви. Можете да напишете обратна връзка и да оцените превозвача.

По силата на всяка обратна връзка, която получаваме, ние генерираме рейтинг на превозвачите, който помага на клиентите да изберат най-надеждния превозвач.

Какво е ваучер

Ваучер е вид документ, който пътникът получава след заплащане на поръчката. Има два вида ваучери - сменяеми и несменяеми.

Ваучер за смяна е вид документ, който трябва да бъде заменен за бордова карта (билет) в касата на автогарата преди отпътуване.

Ваучер без замяна е вид ваучер, който не трябва да се сменя за бордова карта, а трябва да бъде отпечатан и предоставен на водача директно при качване в автобуса.

На формата на ваучера, който получавате след плащане на поръчката, ще бъде посочено дали подлежи на задължителна замяна на касата или не. Тази информация е посочена в горната част на документа. Моля, имайте предвид, че независимо от вида на ваучера, е необходимо да го отпечатате.